de Teodor PUȘCAȘU
COMAN, împins de la spate cu brandul mărului de Fălticeni
Primarul CĂTĂLIN COMAN ştie să facă reclamă bună Festivalului Mărului, care se va desfăşura la acest final de săptămână în Piaţa Nada Florilor.
Impulsionat de şeful de partid, recte preşedintele C.J. CĂTĂLIN NECHIFOR, alesul majorităţii fălticenenilor din vara anului trecut a declarat sus şi tare că “doreşte ca mărul obţinut de producătorii locali să devină brand naţional, asemenea mărului de Voineşti”.
Convins că trebuie să bată fierul cât e cald, edilul şef nu a făcut defel economii de promisiuni, accentuând că la acest târg sunt aşteptaţi cumpărători din întreaga ţară, urmând să fie prezenţi inclusiv reprezentanţi ai Ministerului Agriculturii şi ai Academiei de Ştiinţe Agricole Bucureşti.
Ceea ce, probabil din grabă, a uitat să menţioneze e tocmai esenţialul – ce anume va face concret ( nu prin vorbe… ) pentru transformarea mărului local în brand naţional ?
Ce metode va aplica ?
Care sunt paşii de urmat ?
Probabil vorbitorul din fruntea oraşului nu are nici cea mai vagă idee, dar e bine să arăţi că te preocupă să duci mai departe ideea şefului NECHIFOR de implementare a alimentelor Produs în Bucovina în hipermarketuri…
Şi apropo, COMAN nu suflă o iotă despre greutăţile pe care le întâmpină producătorii de mere din zonă, lasându-ne să intuim că nici nu are de gând să o facă.
Nu de alta, dar nu dă bine să te plângi tocmai în zile de sărbătoare…
Mai am o nedumerire şi gata, vă las să comentaţi – dacă tot s-a lansat în declaraţii fulminate de presă pe teme de horticultură, mă mir că a ocolit cultura, adică Festivalul Naţional de Folk Nada Florilor, propriul copil de suflet…
vorbe multe , ca de obicei. fapte mai putine spre deloc…..