Prefectul FLORIN SINESCU recunoaşte că amplasarea piciorului de pod al şoselei de centură în mijlocul Drumului Naţional 17 este “o soluţie prost aleasă de proiectant” şi că se impune modificarea structurii.
El a precizat că soluţia pentru un trafic rutier lipsit de pericole este separarea celor două benzi, astfel încât pilonul să fie ocolit.
„Semnalizarea zonei s-a făcut prin montarea de indicatoare, semnalizare luminoasă şi parapeţi, conform solicitării Poliţiei, dar trebuie să regândim traseul.
Varianta cea mai bună ar fi lărgirea Drumului Naţional pe o distanţă corespunzătoare, astfel încât să eliminăm pericolele unor coliziuni.
Oricum, în acest an trebuie să rezolvăm această problemă, dar trebuie să găsim şi finanţarea corespunzătoare pentru exproprierea terenurilor”.
Anul trecut, 4 persoane au decedat după ce vehiculele în care se aflau s-au izbit violent de pilon.
Mulţi şoferi au reclamat traseul ilogic de sub pasarelă, care impune reducerea vitezei pe drumul principal – în plus, nici semnalizarea nu este corespunzătoare.
Şoseaua de centură a Sucevei, aflată în administrarea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale, mai are nevoie de 36 de milioane de lei pentru finalizare.
La finalul investiţiei, valoarea totală a celor 13 kilometri de drum care vor face legătura între DN 2 (ieşirea din oraş spre Siret) cu DN 17 (ieşirea spre Humor) şi apoi din nou cu DN 2 (ieşirea dinspre Fălticeni) va fi de aproximativ 350 de milioane.
Lucrările au demarat în 2008, dar s-au derulat greoi din lipsa fondurilor.
Dan PASCARU
Ziarul de pe Net
Cu ce si cu cine sa reganditi soseaua de centura??cu nechifor si baisanu??Reganditi mai bine cum ,ati ajuns ,din greseala ,unde sunteti !Dar n-o sa mai fiti foarte mult timp !!DIN FERICIRE PENTRU NOI !!