Licitația pentru continuarea lucrărilor la șoseaua de centură a municipiului Suceava nu a desemnat un câștigător, așa încât investiția a intrat în conservare, dar se deteriorează cu fiecare zi.
SCCF Iași, firmă în insolvență, a lăsat porțiunile Șcheia–Moara și Moara–E 85 realizate în proporție de 80%, după cum estima prefectul CONSTANTIN HARASIM.
Lucrările au început în urmă cu 7 ani și au costat echivalentul a 80 de milioane euro.
În luna mai 2014, ministrul de atunci al Transporturilor, DAN ȘOVA, care actualmente are probleme cu legea, era plimbat de autoritățile județene pe o parte din traseu.
Evident, nu lipseau promisiunile și erau avansate termene fanteziste, în condițiile în care realitatea din teren era clară chiar și pentru neprofesioniști.
CITEȘTE
Lucrările au continuat în ritm de melc, așa că la jumătatea lunii martie 2015 o bucată din șosea ( Zidul Morții de la Șcheia – Pătrăuți ) a fost inaugurată fără mare tam-tam.
Circulația rutieră devenea posibilă pe doar 5 dintre cei 13 kilometri ai obiectivului.
CITEȘTE
Nota de plată de până acum se ridică la 6 milioane şi jumătate de euro pe kilometru, după cum recunoștea președintele Consiliului Județean CĂTĂLIN NECHIFOR, tot el amintind și motivele : dificultatea traseului ales și lucrările suplimentare.
Anul viitor este an electoral, așa încât dintr-o tabără politicienii solicită fonduri pentru finalizare, iar din cealaltă li se răspunde că lucrările vor fi reluate la primăvară.
Până atunci mașinile grele vor continua să străbată o parte din municipiul Suceava, îngreunând traficul în Obcine, George Enescu și la ieșirea spre Șcheia.
DAN PASCARU