La nivelul Primăriei Suceava, pentru a preveni răspândirea coronavirusului, la intrarea în instituție este prezent un ofițer de serviciu și câte un reprezentant al fiecărui departament care asigură serviciile corespunzătoare cetățenilor.
Primăria Suceava asigură accesul online al cetățenilor pentru informații referitoare la petiții, impozite și taxe locale, precum și eliberarea avizelor și autorizațiilor.
Conducerea instituției recomandă accesarea online a informațiilor și formularelor disponibile pe site.
Pentru a verifica stadiul soluționării cererilor, accesați http://primariasv.ro/portal/suceava/portal.nsf/AllByUNID/C7FE65EC77619B7742257489004B1C7E?OpenDocument, unde introduceți numărul bonului și data înregistrării.
La subsecțiunea “Formulare” puteți accesa formularele de cereri specifice fiecărui serviciu în parte.
Pentru plata impozitelor și a taxelor locale, puteți accesa https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public.
În cazul în care nu aveți acces la mediul online, pentru a evita aglomerația și deplasarea la ghișeele Primăriei, solicitați informații la numărul de telefon 0230.212.696.
DAN PASCARU