Potrivit unui comunicat de azi, “din dorința de a ne proteja clienții și angajații, în actualul context epidemiologic, activitatea de relații cu clienții din municipiul Suceava se desfășoară online și telefonic, prin intermediul agenților companiei de la Call Center, prin Live Chat, pe eon.ro și pe platforma E.ON Myline”.Magazinul EON din Suceava și-a suspendat temporar activitatea față-în-față cu clienții, angajații preluând în continuare solicitări doar în sistem digital.
Toate operațiunile efectuate în magazinul EON din Suceava se realizează în continuare prin celelalte canale de comunicare puse la dispoziția clienților: apelând Call Center-ul la numerele de telefon 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă informaţii utile legate de facturile de gaz și electricitate, 24/7.
Totodată, consultanții EON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 8.00-20.00; prin e-mail la serviciiclienti@eon-romania.ro sau direct din contul E.ON Myline pe eon.ro/myline pentru a efectua direct operațiuni legate de contul personal.
Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline, prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată, prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.
BEATRICE OȘEAN