În această perioadă, protecția maximă a angajaților împotriva riscului de infecție este esențială.
Din acest motiv, E.ON a stabilit o rată maximă de ocupare pentru clădirile sale de birouri, ținând întotdeauna seama de cerințele specialiștilor și autorităților.
Pentru a permite angajaților să se organizeze și să folosească spațiul de birouri în mod cât mai flexibil și mai ușor, E.ON oferă acum un nou instrument digital numit „Office Check-in”.
Aplicația este foarte ușor de utilizat și este deja implementată la E.ON în Germania, Suedia și România.
Managerii pot crea spații virtuale pentru echipa lor – de exemplu, pe baza spațiului de birou disponibil – și pot stabili o rată maximă de ocupare.
Angajații își pot rezerva apoi prezența din timp.
Aplicația se asigură că rezervările nu depășesc gradul maxim de ocupare recomandat.
Rezervările sunt complet anonime: numărul este decisiv, nu numele angajatului.
Pentru dezvoltarea acestui instrument, E.ON Digital Technology a colaborat îndeaproape cu departamentele de Sănătate, Siguranță și Mediu (Health, Safety and Environment – HSE), Securitate Cibernetică, Managementul Facilităților, Protecția Datelor și Consiliul Angajaților.
Codul de programare poate fi regăsit pe pagina https://github.com/eon-com/office-check-in și este accesibil publicului.
Instrumentul va fi util și după ce restricțiile nu vor mai necesare.
Multe companii vor trece probabil la o abordare hibridă – un mix de lucru de acasă și de la birou.
Aplicația este ideală pentru acestă manieră de lucru, pentru a nu supraaglomera spațiile de birou.
–
DAN PASCARU