Primăria Rădăuți derulează, în perioada 11 ianuarie – 11 aprilie, campania “Părerea ta contează!”, de identificare a percepției cetățeanului asupra calității serviciilor instituției.
În acest sens, a fost întocmit un formular cu un număr de 6 întrebări, la care cetățenii pot răspunde, sub protecția anonimatului.
După completarea formularului, acesta trebuie introdus în una dintre cele 4 urne care au fost depuse pe holurile compartimentelor Evidența Populației, Serviciul Impozite și Taxe, Serviciul Urbanism și Registratură.
Formularele se găsesc lângă fiecare urnă.
Întrebările sunt:
1.Relația pe care angajații Primăriei Rădăuți o au în raport cu publicul corespunde așteptărilor dumneavoastră?
2.Care sunt departamentele/structurile din cadrul Primăriei cu care ați luat contact în ultimele 12 luni ?
3.Care dintre departamentele /structurile din cadrul Primăriei v-au nemulțumit?
3.Care aspecte considerați că nu vă satisfac și v-au defavorizat în relația cu Primăria ?
4.Față de întrebarea anterioară care considerați că ar fi capitolele în care
doriți o îmbunătățire a calității serviciilor ?
5.Considerați că există fapte de corupție în Primăria Rădăuți?
6.Dacă la întrebarea anterioară ați răspuns cu ,,da”, exemplificați situația în care ați fost puși în cadrul Primăriei, departamentul în cadrul căruia vi s-a întâmplat asta sau cum argumentați afirmația.
“Formularele vor fi analizate personal de către primarul Bogdan Loghin, care a declarat că este foarte important și relevant punctul de vedere al cetățeanului privind calitatea serviciilor din Primărie, pentru a putea îmbunătăți calitatea actului administra”, menționează un comunicat al Primăriei Rădăuți.