E.ON Energie România își avertizează clienții să nu ia în considerare și să nu dea curs mesajelor primite prin intermediul Whatsapp/SMS, în numele companiei, privind necesitatea unei deplasări la magazinele E.ON și depunerea unei cereri, până la 1 octombrie, pentru a beneficia de schema de sprijin.
Aceste mesaje nu sunt expediate de E.ON Energie România, iar dacă primiți mesaje care conțin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea noastră este să nu dați curs acestor invitații.
În legătură cu schema de sprijin stabilită de statul român, privind plafonarea prețurilor la electricitate și gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, găsiți informații corecte și complete pe pagina de internet, prin accesarea link-ului https://www.eon.ro/plafonare-pret
Totodată, compania face următoarele precizări:
• ca persoane fizice, nu e nevoie să depuneți nicio cerere pentru a beneficia de acest sprijin;
• persoanele juridice, în funcție de domeniul de activitate, pot depune o solicitare online, prin accesarea paginii https://www.eon.ro/clienti-business/cerere-oug119
• dacă este necesar să veniți în magazinele E.ON, asigurați-vă că v-ați programat vizita care se face exclusiv online, folosind serviciul E.ON eBooking accesând link-ul https://www.eon.ro/programare-online sau la telefon 0265 208 466.