În ultimele zile, traficul pe Aeroportul Internațional Ștefan cel Mare Suceava a fost aproape total întrerupt din cauza condițiilor meteo nefavorabile (ceață densă).
Pe rețelele de socializare au apărut numeroase postări critice referitoare la lipsa unei comunicări eficiente din partea angajaților aeroportului, mai ales că printre pasageri se numărau copii și persoane vârstnice.
Cursele Ryanair și Wizz Air care trebuia să aterizeze la Suceava au fost dirijate spre Cluj Napoca, Bacău sau Iași.
Conducerea Aeroportului Suceava a informat că “pasagerilor curselor rerutate spre alte aeroporturi le-au fost puse la dispoziţie autocare pentru a fi transportaţi către Suceava.
Pasagerilor cărora le-a fost anulat zborul de pe Aeroportul Suceava vor primi cazare şi vor fi reprogramaţi pentru zborurile urmatoare.
Pentru informații cu privire la zboruri, întârzieri, anulări vă rugăm să contactați operatorul aerian sau agenția de la care ați achiziționat biletele de călătorie.
Pentru informații legate de condițiile de călătorie, bagaje, articole și bunuri transportabile, însoțitori minori, costuri de călătorie, etc, înainte de a apela telefonic Aeroportul, vă rugăm să consultați pagina de internet a companiei aeriene și/sau pagina de internet a aeroportului de plecare/destinație”.
BEATRICE OȘEAN