Wizz Air face precizări în legătură cu efectele grevelor personalului de handling la sol din Italia, programate pentru sâmbătă- 15 iulie.
Compania precizează că, în acest context, durata călătoriei către aeroporturi, check-in-ul și controalele de securitate pot dura mai mult decât de obicei.
„Recomandăm cu insistență pasagerilor să aloce suficient timp pentru a ajunge la aeroport și a efectua toate formalitățile necesare la biroul de check-in, la controlul de securitate și la poarta de îmbarcare.
Wizz Air este, din păcate, nevoită să anuleze în această zi (15 iulie – n.r.) o serie de zboruri din și spre Italia, care nu vor fi gestionate de către furnizori.
Wizz Air le oferă pasagerilor afectați opțiunea rambursării sau a reprogramării.
În cazul în care un pasager și-a rezervat biletul prin intermediul unei agenții/unui terț, recomandăm să ia legătura cu agentul pentru a fi informat în timp util cu privire la situația zborului său.
Le recomandăm pasagerilor să verifice funcția Flight Status de pe website-ul nostru sau din aplicația Wizz Air pentru a verifica starea zborului înainte de a se deplasa la aeroport”, se menționează într-un comunicat Wizz Air.