Asemeni predecesorului său Gheorghe Flutur (PNL), președintele-copil al Consiliului Județean Suceava, Gheorghe Șoldan (PSD), face din orice evoluții ale unor proiecte, oricât de mici, evenimente de însemnătate epocală.
Asta pentru a arăta cât de mult muncește…
De exemplu, în cazul drumului expres Suceava – Botoșani, ieri anunța începerea investigațiilor de teren, iar azi avizarea traseului.
“Dintre cele trei variante inițiale propuse de proiectant, în etapa a II-a au fost păstrate două alternative, cu lungimi (aproape – n.r.) similare: 19,694 km. și 19,867 km.
Ambele variante urmează, în mare parte, același parcurs, traversând aceleași localități, fără a utiliza segmente de drum existente.
În urma evaluării, a fost aleasă (de ce? – n.r.) alternativa de traseu cu o lungime de 19,867 km.
Drumul expres va avea patru benzi de circulație, câte două pe sens, o lățime a părții carosabile de 22,5 metri și o viteză de proiectare de 120 km/h.
Traseul va trece prin orașul Salcea și comunele Dumbrăveni, Vlădeni, Mihai Eminescu și Curtești, asigurând conexiuni rapide cu infrastructura existentă prin trei noduri rutiere majore: nod rutier la Salcea, care va lega drumul expres de Autostrada Moldovei A7; nod rutier la Huțani, ce va facilita accesul către DJ 291 Huțani – Bucecea – Leorda și nod rutier la intersecția cu DN29, unde se va realiza conexiunea cu viitoarea Variantă de Ocolire Botoșani.
Proiectul include 15 poduri și pasaje, cu o lungime totală de 2,654 km, spații de servicii, un punct de sprijin pentru întreținere și sisteme moderne de siguranță rutieră.
Proiectul este cofinanțat prin Programul de Transport 2021 – 2027”, a comunicat Șoldan.
Oare mâine ce va mai anunța referitor la acest drum.