Aeroportul Internaţional Ștefan cel Mare Suceava a primit notele mici de la pasagerii săi, într-un studiu cu privire la situaţia aeroporturilor din România, realizat de o agenţie de turism online.
Studiul Vola.ro a fost elaborat printr-un sistem de notare a celor mai reprezentative caracteristici pentru un aeroport: curăţenie, aspect, semnalizare, amabilitatea personalului, accesibilitate, calitate şi preţurile facilităţilor (magazine, restaurante, parcare).
Pasagerii care au tranzitat aeroportul sucevean au notat dur câteva aspecte precum curăţenia (7,7 / 10), amabilitatea personalului (7,3 / 10) şi accesibilitatea (6,6 / 10).
„Fiind un aeroport destul de mic, portofoliul acestuia nu include numeroase companii aeriene, astfel că operează un număr restrâns de rute, atât în România, cât şi în Europa (Italia, Marea Britanie, Germania).
Este totuşi o reuşită că se află în clasament alături de aeroporturile mari ale României, Bucureşti – Otopeni, Cluj Napoca şi Iaşi”, precizează studiul.
Studiul Vola.ro a fost realizat la finalul lunii septembrie şi începutul lunii octombrie 2021, pe un eşantion de 238 de respondenţi care au călătorit pe aeroporturile din România şi pe care le-au evaluat în funcţie de curăţenie, aspect, semnalizare, amabilitatea personalului, accesibilitate, calitate şi preţurile facilităţilor (magazine, restaurante, parcare).
Evaluările aeroporturilor în categorii individuale au fost calculate pe baza mediei aritmetice a valorilor furnizate în răspunsuri.
Studiul Vola.ro nu are caracterul unui sondaj reprezentativ de piaţă.
–