E.ON Energie România aduce la cunoștința clienților săi că procesul de facturare se derulează normal, fără întârzieri cauzate de schimbările aduse de OUG 27/OUG 119.
Au fost deja implementate noile prevederi valabile începând cu 1 septembrie pentru energie electrică, cele pentru gaze naturale rămânând nemodificate.
Începând cu a doua jumătate a lunii septembrie au fost emise facturile plafonate către toți clienții casnici eligibili.
“Procesul va continua pe parcursul lunii octombrie, astfel încât toții clienții companiei vor primi facturile la timp, evitându-se astfel situațiile în care aceștia primesc mai multe facturi într-o singură lună.
Compania a făcut eforturile necesare astfel încât toate modificările impuse de legislația valabilă la 1 septembrie să fie implementate rapid, iar clienții noștri să poată beneficia de schema de suport de la stat.
E.ON Energie România recomandă clienților să opteze pentru autocitire și să transmită indexul în perioada menționată pe factură.
Astfel, clienții se asigură că odată cu înregistrarea citirii de la distribuitor nu vor avea valori mari ale facturilor de regularizare.
Totodată, este importantă respectarea termenelor contractuale de plată pentru evitarea situațiilor nedorite precum întreruperea furnizării sau costuri adiționale generate de plata cu întârziere (dobânzi penalizatoare)”, se menționează într-un comunicat al companiei.
nu am factura de 10 luni