Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor Suceava a dat, în primele 2 luni ale anului, 283 de amenzi în valoare totală de 293.500 lei.
Șeful instituției, VASILE LATIȘ, a declarat că, din cele 242 de reclamații primite, 53 au vizat operatorii de telefonie mobilă.
El a detaliat natura reclamațiilor la companiile de telefonie și de furnizare a energiei :
TELEKOM : 27 reclamații – nerespectare clauze contractuale, informații incomplete la încheierea contractului, refuz înlocuire receiver defect, servicii necorespunzătoare, facturi incorecte, prelungire abuzivă a contractului.
ORANGE : 22 – informații confuze în contracte, refuz reziliere contracte, costuri suplimentare, servicii necorespunzătoare.
EON : 12 – contoare defecte, debranșări abuzive.
VODAFONE : 4 – refuz reziliere contract, facturi nejustificate.
Dan PASCARU
redactor de știri
reporter@ziaruldepenet.ro
Ziarul de pe Net
Termene si conditii
- Raspunderea penala sau civila pentru articolele de pe acest site apartine exclusiv autorilor. In cazul in care cineva se simte lezat, poate trimite un drept la replica care va fi publicat in articolul respectiv.
- ZiaruldepeNet.ro şi administratorii sau reporterii/moderatorii ziarului online, nu raspund din punct de vedere juridic pentru conţinutul comentariilor vizitatorilor.
- Responsabilitatea pentru comentariile postate revine în totalitate utilizatorului care beneficiază de serviciul de a putea posta un comentariu.
- Comentariile cu jigniri sau conţinut vulgar va fi şters iar utilizatorul nu va mai beneficia de acest serviciu.