Echipa formată din Mădălina Mitricioaei, Petru Șandru și Alexandru Bilius ( antrenor : șef lucrări dr. ing. Adrian-Ioan Petrariu ) a reușit locul 1 la concursul 25 de ore la USV, reușind să livreze, în cele 25 de ore ale concursului, o soluție funcțională care a combinat o aplicație PC, dispozitivul cu senzori furnizat de organizatori și un sistem electronic propriu.
Pe locul 2 s-a clasat echipa alcătuită din Daniel Polocoșer, Alberto Cârdei, Marian Ciornei și Ioan Cosovan ( antrenor: șef lucrări dr. ing. Remus Prodan ), iar pe locul 3 echipa formată din Cristian Cumpăratu, Bogdan Ursu, Theodor Nicorescu și Andrei Mutu ( antrenor: conf. univ. dr. ing. Călin Ciufudean ).
În acdrul concursului, 4 echipe alcătuite din câte 3 sau 4 studenți, înscriși la programele de studiu ale Facultății de Inginerie Electrică și Știința Calculatoarelor, au petrecut împreună 25 de ore în atriumul corpului E al USV, căutând soluții creative pentru tematica propusă de organizatori : proiectarea și implementarea unei soluții interactive noi pentru jocurile pe calculator.
În acest scop, organizatorii au asigurat echipamente de tip Perception Neuron, dotate cu senzori de mișcare, purtate la nivelul mâinii, asemenea unei mănuși.
Proiectele echipelor au fost evaluate de către un juriu compus din Alexandru Guriuc ( OSF Global Services ) și Stelian Senocico ( Assist Software ).
În vederea realizării în cât mai bune condiții a temei propuse, echipele de studenți au proiectat jocuri pe calculator, comunicații wireless, tehnologii web, precum și diverse dispozitive electronice.
TEODOR PUȘCAȘU