Delgaz Grid atrage atenția abonaților din județul Suceava asupra practicilor de abordare la domiciliu a consumatorilor cu solicitarea documentelor de identitate şi a unei facturi mai vechi, cu o argumentaţie verbală neacoperită de contract şi necesitatea unor semnături ale clientului pe anumite documente, fără a da timp pentru a fi citite şi înţelese.
Compania precizează că orice consumator are dreptul să îşi aleagă și să schimbe furnizorul de energie prin alegerea unei oferte negociate din piața liberă, dar în acelaşi timp are şi dreptul de a nu fi supus unor practici înşelătoare, prin omiterea cu bună ştiinţă a unor informaţii importante sau prin oferirea unor informaţii false.
“Tocmai de aceea am luat o serie de măsuri conform legislaţiei din România şi normelor stabilite de Autoritatea Naţională de Reglementare din domeniul Energiei împotriva celor care distribuie mesaje neadevărate şi înşelătoare şi rugăm consumatorii să ne sesizeze practicile neconcurenţiale ale furnizorilor de energie.
Toate sesizările primite de la clienţi sunt redirecţionate către autorităţile statului, iar persoanele care sunt într-o situaţie similară sunt consiliate pentru a fi identificată cea mai bună soluţie”, se precizează într-un comunicat.
DAN PASCARU