Din motive de siguranţă medicală legate de prevenirea răspândirii şi infectării cu coronavirus, Casa de Pensii Suceava anunţă că începând de azi, pe toată durata decretării stării de urgenţă, operaţiunea de înregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se va realiza telefonic sau pe e-mail.
Pentru asigurarea condiţiilor necesare pentru buna desfăşurare a activităţii de înregistrare electronică au fost alocate următoarele numere de telefon şi de e-mail : telefon 0759.429.291 sau 0230.210.743 interior 112, e-mail pensii.suceava@gmail.com sau suceava@cjpsv.ro.
Ulterior persoanele vor fi anunţate telefonic/e-mail pentru a se prezenta cu documentaţia, în original (carte de muncă, adeverinţele privind sporurile permanente şi condiţiile superioare de muncă şi alte documente prevăzute de HG. nr.257/2011- normele de aplicare a Legii nr.263/2010) şi în copie ( certificat naştere, certificat casatorie, act de identitate, carte de muncă), necesară stabilirii drepturilor de pensie, documentaţie care va fi depusă în plic sigilat la sediul Casei de Pensii Suceava.
În situaţia copiilor urmaşi care îndeplinesc vârsta de 16 ani şi care nu pot face dovada continuării studiilor din cauza suspendării cursurilor şcolare, plata pensiei de urmaş se va face fără a fi necesară prezentarea acestei dovezi, urmând ca adeverinţa doveditoare să fie prezentată în termen de 30 zile de la data expitării stării de urgenţă.
–
SERGIU JIPA