Primăria Suceava funcționează online, după cum a precizat viceprimarul Lucian Harșovschi.
Pentru informații de interes public, puteți accesa site-ul primăriei, unde veți fi îndrumați către informațiile de care aveți nevoie.
În cazul în care nu aveți acces la internet, puteți solicita informații apelând numărul de telefon 0230.212.696.
Bonificația de 10% pentru plata taxelor și impozitelor a fost prelungită până la data de 30 iunie pe www.ghiseul.ro
Programul Serviciului de Stare Civilă s-a modificat după cum urmează: pentru primirea și eliberarea actelor la Decese luni – vineri: 9.00 -13.00; 14.00 -15.00; sâmbătă: 9.00 -13.00, iar pentru primirea și eliberarea actelor la Naștere nou născuți în baza programării telefonice 0230.212.696 int. 115/315.
Pentru toate celelalte activități, primirea și eliberarea actelor se suspendă.
În cazul actelor de identitate, pe perioada stării de urgență se menține valabilitatea acestora, iar eliberarea se va face doar pentru situații deosebite (pierdere, furt, programări anterioare).
Harșovschi a mai precizat că, începând cu 25 martie autobuzele nu vor circula între orele 9.00 și 14.00, în schimb vor fi pe traseu între 4.30 – 09.00 și 14.00 -22.00, după următoarele frecvențe: linia 2 și 4 program din 15 în 15 minute; linia 30 va circula din 75 în 75 de minute; linia 15 va circula din 60 în 60 de minute; linia 5 va circula din 75 în 75 minute; linia 17 va circula din 30 în 30minute.
Liniile 1 și 29 se suspendă pe perioada în care este decretată starea de urgență.
DAN PASCARU