Angajații companiilor E.ON desfășoară activități de teren pentru a asigura continuitatea alimentării cu energie electrică și gaze naturale și pentru a realiza diverse intervenții tehnice importante la instalațiile interioare de gaze naturale și electricitate.
Reprezentanții companiei au anunțat, azi, o serie de măsuri pentru protecția clienților și a angajaților: “Reprezentanții noștri sunt echipați cu măști și mănuși de protecție de unică folosință pe toată durata intervenției și se vor asigura că păstrează distanța de siguranță recomandată față de celelalte persoane.
Rugăm clienții să permită accesul specialiștilor companiilor E.ON în locuință, aceștia fiind instruiți să respecte cu strictețe regulile de protecție sanitară.
Tododată, activitățile de bază : dispecerat, intervenții pentru soluționarea incidentelor și deranjamentelor la rețelele de gaze naturale și de energie electrică, precum și mentenanța sistemului de distribuție sunt organizate astfel încât să poată fi asigurată continuitatea în alimentarea cu energie.
De asemenea, clienții sunt rugați să ne anunțe dacă se află în izolare la domiciliu”.
E.ON a luat decizia de a suspenda temporar toate activitățile care implică contactul direct cu clienții, aceștia având la dispoziție o serie de canale de comunicare alternative pentru obținerea de informații și efectuarea de diverse operațiuni.
Activitatea de procesare a cererilor de racordare la rețea și de emitere a avizelor de amplasamentse va realiza exclusiv online, prin intermediul site-ului delgaz.ro.
Compania Delgaz Grid, compania de distribuție a Grupului E.ON, asigură în continuare funcționarea permanentă a dispeceratului de urgență și a echipelor de intervenție.
În cazul în care simt miros de gaz, clienții pot apela numerele de telefon pentru situaţii de urgenţă 0800.800.928 și 0265.200.928.
Pentru a semnala întreruperile în furnizarea energiei electrice, furturi de energie sau de echipamente, clienții pot suna la numerele de telefon 0800.800.929, 0232.200.430, 0232.200.431 și 0232.200.432.
Totodată, clienții pot contacta oricând :
apelând Call Center-ul la numerele de telefon 0800.800.900 sau 0800.800.366 unde asistentul virtual Ioana oferă informaţii utile legate de facturile de gaz/electricitate. De asemenea, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 08.00-20.00.
prin e-mail la serviciiclienti@eon-romania.ro;
prin contul E.ON Myline se pot efectua direct operațiuni legate de contul personal; clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline
prin SMS la 0745.612.345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată.
prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.
Mai multe detalii despre serviciile online puse la dispoziție de companie pot fi găsite accesând eon.ro/servicii-online.
–
BEATRICE OȘEAN