Echipele Delgaz Grid vor fi pe teren pentru a asigura alimentarea cu gaze naturale și energie electrică a clienților, însă activitatea de relații cu publicul va continua să se desfășoare exclusiv online, respectiv telefonic și după ridicarea stării de urgență.
Preluarea cererilor de racordare la rețea și emitere a avizelor de amplasament se realizează prin intermediul site-ului www.delgaz.ro.
Agenții companiei pot fi contactați zilnic, de luni până vineri, în intervalul orar 8.00-16.00, datele de contact regăsindu-se pe https://delgaz.ro/despre-noi/servicii-online.
Operațiunea de citire a contoarelor de gaz și electricitate se desfășoară în condiții normale pentru contoarele aflate la limita de proprietate.
Clienții ale căror contoare se află în interiorul locuinței sunt încurajați să folosească mijloacele de comunicare online și cele telefonice puse la dispoziție de către companiile furnizoare de energie electrică/gaze naturale cu care se află în relații contractuale.
Delgaz Grid pune la dispoziție și adresa de email programari-citire@delgaz-grid.ro, respectiv numerele de telefon 0753.312.522 sau 0753.101.977 (de luni până vineri între orele 8.00-17.00) unde pot trimite indexul citit.
În cazul în care simt miros de gaz, clienții sunt rugați să apeleze numerele de telefon pentru situaţii de urgenţă 0800.800.928 și 0265.200.928.
Pentru a semnala întreruperile în furnizarea energiei electrice, furturi de energie sau de echipamente, clienții sunt rugați să apeleze numerele pentru deranjamente 0800.800.929, 0232.200.430, 0232.200.431 și 0232.200.432.
–
BEATRICE OȘEAN